Osobní

Jakub Kořínek

Příběh chtíče

Budu vám vyprávět příběh. Skutečný příběh. Byl jednou jeden kluk, který se narodil s nevyléčitelnou chorobou. V mládí se dočetl, že má jen padesátiprocentní šanci, že přežije své třicáté narozeniny.

22.5.2014 v 19:38 | Karma článku: 18.14 | Přečteno: 1189 | Diskuse

Jakub Kořínek

Žít naplno. Životní výzva!

Už je to dlouho, co jsem napsal svůj poslední článek o tom, že bychom neměli tolerovat žádné výmluvy. To jsem ještě nevěděl, jak dopadne můj běh. Dopadl skvěle. Uběhl jsem celou trať bez problémů a prakticky bez předchozího tréninku jsem byl schopný zaběhnout i 5 kilometrů navíc. Běžel jsem něco málo přes hodinu, ale pro mě to i tak bylo velké vítězství. Byl to úžasný čas bojovat se svou výzvou WeRunPrague a konat víc, než jen přemýšlet, co bych chtěl nebo měl udělat. Ten čas akce byl natolik výživný, že mi změnil celý život. Neuvěřitelně ho posunul kupředu. Stával jsem se ve společenském hodnotovém žebříčku čím dál úspěšnější. Začal jsem bydlet sám v krásném bytě, rozjel jsem zajímavé podnikání a vlastně i tenhle blog byl něco, co by nikdy nevzniklo bez toho, abych přijal výzvu poprat se, se svou nemocí.

24.3.2013 v 19:00 | Karma článku: 16.33 | Přečteno: 1395 | Diskuse
Počet článků 9 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1296
Jmenuji se Jakub Kořínek, jsem z Kutné Hory, je mi 23 let a od narození mám cystickou fibrózu. Možná ji znáte pod názvem „nemoc slaných dětí”. Je geneticky podmíněná a nevyléčitelná. Můj smysl života je inspirovat. Inspirovat muže a ženy k tomu, aby si uvědomili, co si mohou vzájemně dát, jaké mají dary a kdo doopravdy jsou.